PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
2013-03-26
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
intézményvezetői (magasabb vezető) beosztás
A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.), valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet alapján a Veszprémi Kistérség Többcélú Társulása pályázatot hirdet az Egyesített Szociális Intézmény intézményvezetői (magasabb vezetői) beosztásának ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony:
A közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, az áthelyezés esetét kivéve 3 hónap próbaidő kikötésével. A közalkalmazott által betöltendő, kinevezés szerinti munkakör az iskolai végzettség és a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I.7.) SZCSM rendelet (a továbbiakban: SZCSM rendelet) 3. számú melléklet 8.2 pontja alapján kerül meghatározásra. Magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
A vezetői megbízás időtartama: határozott időre, 5 évre szól, 2013. június 1-jétől 2018. május 31-ig.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (heti 40 óra)
A munkavégzés helye: 8200 Veszprém, Török Ignác u. 10.
Az intézmény tevékenységi köre:
A szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 68.§ (1) bekezdésében foglaltak alapján az idősek otthonában a gondozási szükséglettel rendelkező, de rendszeres fekvőbeteg-gyógyintézeti kezelést nem igénylő, a rá irányadó öregségi nyugdíjkorhatárt betöltött személy látható el. Ugyanezen szakasz (2) bekezdése rendelkezik arról, hogy az idősek otthonában a 18. életévét betöltött, betegsége vagy fogyatékossága miatt önmagáról gondoskodni nem képes, gondozási szükséglettel rendelkező személy is ellátható, ha ellátása más típusú, ápolást-gondozást nyújtó intézményben nem biztosítható.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői beosztással járó lényeges feladatok:
- Az irányadó jogszabályokban és a munkaköri leírásban meghatározott feladatok ellátása. A fenntartó felügyelete és ellenőrzése mellett önállóan vezeti és képviseli a költségvetési szervet. Ellátja az alapító okirat szerinti tevékenységeket, felel az intézmény által használt önkormányzati tulajdonú vagyontárgyak rendeltetésszerű használatáért és hasznosításáért, valamint a költségvetési szervben folyó szakmai munkáért.
- Az intézmény munkavállalói tekintetében gyakorolja a munkáltatói jogokat.
- Az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetői irányítása:
- felelős az önállóan működő és gazdálkodó intézmény gazdálkodásáért,
- tervezi, szervezi, irányítja és ellenőrzi az intézmény szakmai és gazdasági működésének valamennyi területét,
- ellátja az intézmény működését érintő jogszabályokban, önkormányzati rendeletekben és döntésekben a vezető részére előírt feladatokat.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- az 1/2000. (I.7.) SZCSM rendelet 3. sz. mellékletének 8.2. pontjában előírt felsőfokú szakirányú szakképzettség
- legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a szociális ellátás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
- szociális szakvizsga
- egészségügyi alkalmasság
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 5 éves vezetői gyakorlat
- a szociális alapszolgáltatások, szakellátások terén szerzett tapasztalat
Illetmény és egyéb juttatások:
A Kjt.-nek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet alapján.
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél,
- fényképes szakmai önéletrajz
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- iskolai végzettséget igazoló okirat(ok) másolata(i)
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a közgyűlésen a zárt ülésen történő tárgyalást kéri-e vagy sem.
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. április 30.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot 3 példányban, zárt borítékban, „Egyesített Szociális Intézmény intézményvezetői pályázat” megjelöléssel Veszprémi Kistérség Többcélú Társulás Elnöke (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) részére kell benyújtani.
A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást ad:
Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Közjóléti Irodája: 8200 Veszprém, Óváros tér 9. Telefon: 88/549-235.
A pályázat elbírálásának módja:
A pályázót a pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül bizottság hallgatja meg, majd a társulási tanács dönt a pályázati határidő lejártát követő első ülésén a közalkalmazotti jogviszony létesítéséről, illetve a vezetői megbízásról.
Az álláshely a pályázat elbírálását követően, legkorábban 2013. június 01-től tölthető be.
A dokumentum letölthető a http://epleny.hu/rendeletek alatt, az egyéb dokumentumoknál.